flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО РОБОТУ КЕРІВНИКА АПАРАТУ УСТИНІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА IV КВАРТАЛ 2013 РОКУ.

04 грудня 2013, 13:44

 «ПОГОДЖЕНО»

Зборами суддів

Устинівського районного суду

рішення від 25.09.2013. № 10

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

ПРО РОБОТУ КЕРІВНИКА АПАРАТУ

УСТИНІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЗА IV КВАРТАЛ 2013 РОКУ.

 

 

1. Організація ведення діловодства в місцевому загальному суді. Виконавська дисципліна. Організація функціонування КП «ДЗС» у суді.

 

Первинним обліком в Устинівському районному суді Кіровоградської області займаються працівники канцелярії суду. З 01.01.2011 року в суді функціонує автоматизована система документообігу. Судові справи та кореспонденція, у тому числі документи надіслані електронною поштою, факсимільним зв’язком, а також телеграми, що надходять до суду, реєструються відповідно до «Положення про автоматизовану систему документообігу суду затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року № 30 « зі змінами та доповненнями, передаються працівникам апарату суду за призначенням. Реєстрація і облік судових справ і матеріалів проводиться у відповідних обліково-інформаційних картках і у відповідності до категорії справ та їх індексів.

Випадків порушення реєстрації справ відповідно до індексів визначених п.3.8 Інструкції з діловодства, в I I кварталі 2013 року не спостерігалось. В судді на даний час працює два судді ( згідно штатного розпису 3 посади) на кожного суддю є свій контрольний журнал, прошитий, пронумерований і скріплений гербовою печаткою, та підписом голови суду. Ведення журналу періодично перевіряється керівником апарату суду або його заступником. Про проведенні процесуальні дії по справі в картках КП «ДЗС» робиться відмітка помічниками суддів, секретарями судового засідання та секретарями суду. Судові рішення звертаються до виконання своєчасно.

По справам де рішення підлягають негайному виконанню виконавчі листи виготовляються секретарем судового засідання і видаються в день розгляду, або на слідуючий день для пред’явлення їх до виконання.

В Устинівському районному суду такою системою обладнана зала судових засідань. Починаючи з липня цього року, тобто з моменту повноцінного функціонування системи відеоконференцзв’язку, і станом на кінець вересня суди області провели 1295 засідань у режимі відеоконференції, включаючи 458 дистанційних засідань в Апеляційному суді Кіровоградської області. У середньому це близько 23 сеансів кожного робочого дня.

Відповідно до частини першої статті 135 Кримінального процесуального кодексу України, частини шостої статті 74 Цивільного процесуального кодексу України, частини п’ятої статті 147 Закону України «Про судоустрій і статус судів» та з метою забезпечення своєчасного інформування учасників судового процесу (кримінального провадження) про час і місце розгляду справи, в Устинівському районному суду працює проект щодо надсилання судами учасникам судового процесу (кримінального провадження) текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень. Дана функція передбачає економію часу  як сторін по справі  так і працівників суду. Крім того значною буде економія у використанні бюджетних коштів.

 

2. Плани роботи суду, організація контролю за ходом їх виконання.

 

Плани роботи суду розробляються відповідно до Рекомендацій по плануванню роботи місцевих судів двічі на рік, по півріччям. План роботи за перше півріччя 2013 року виконано в повному обсязі, в строки, які визначені планом. В плані роботи робиться відмітка про його виконання та зазначається наряд в якому вони зберігаються. Виконавцями є працівники апарату суду під контролем голови суду, суддів та керівника апарату. План роботи на друге півріччя 2013 року затверджено головою суду та доведено під підпис працівникам. Працівниками суду складаються індивідуальні плани роботи, які теж виконуються. По проведеним заходам складено акти перевірок, узагальнення та аналізи, які зберігаються в нарядах № 01-15., 01-16.

 

3. Оперативні наради суду. Оперативні наради проведені керівником апарату суду за дорученням голови суду, їх кількість та тематика.

 

Головою суду кожного понеділка проводяться оперативні наради, які в установленому порядку протоколюються і підшиваються в наряд № 01-15. За дорученням голови суду керівником апарату проведено 34 нарад при його присутності, про їх проведення складено 34 протоколів, які зберігаються в вищезазначеному наряді суду. На оперативних нарадах обговорювались результати діяльності суду, організаційні заходи, заняття, виступи на теми організації діловодства, навчальні години: було вивчено зміни до нормативних актів, зменшення споживання електроенергії та раціональне використання засобів зв’язку; обговорення правил поведінки державного службовця.

 

4. Забезпечення інформаційно-нормативної, кодифікаційної роботи суду:

 

Працівниками суду самостійно та на тематичних заняттях вивчаються інструкції та зміни до них. В зв’язку з прийняттям великої кількості змін до кодексів , суддям було видано ТУ ДСА в Кіровоградській області нові кодекси зі змінами станом на 21 вересня 2012 року. Працівники суду забезпечені нормативно-правовою базою, що необхідна для роботи. Завдяки законодавчій базі «Liga» та мережі Інтернет зміни до контрольних примірників кодексів вносяться своєчасно.

 

5. Організація контролю за роботою служби судових розпорядників.

 

Відповідно до штатного розпису в суді 1 посада судового розпорядника.

Судовим розпорядником своєчасно забезпечується дотримання особами, які перебувають у суді, встановлених правил і виконання ними вказівок головуючого в судовому засіданні. У зв’язку з прийняттям Кримінального процесуального кодексу України, відповідно до частини п’ятої статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" Судовим розпорядником вручаються повідомлення про права та обов’язки осіб, що беруть участь у судовому розгляді під час кримінального провадження тпередбачені Кримінальним процесуальним кодексом України (додатки 361 – 3613).″

 

6. Стан забезпечення зберігання та використання штампів і печаток суду, товарно-матеріальних цінностей та документації суду.

 

Відповідно до посадових обов»язків контроль за виготовленням, зберіганням і використанням штампів та печаток суду покладається на керівника апарату суду та на секретаря суду Цимбал Т.М. Облік печаток і штампів ведеться в журналі обліку печаток і штампів суду. В журналі робляться відбитки печаток і штампів суду, зазначається особа, якій видано печатки на зберігання, ставиться дата і підпис про отримання. Гербова печатка зберігається в голови суду, контроль за її використанням здійснює теж голова суду. Печатки і штампи зберігаються у сейфі, що надійно замикається. Товарно-матеріальні цінності отриманні в ТУ ДСА зберігаються в старшого секретаря суду Балаж С.В. Списання використаних матеріальних цінностей проводиться двічі на рік, матеріально відповідальною особою та комісією , яка призначається наказом.

 

7. Організація роботи по виконанню та дотриманню правил охорони праці та протипожежної безпеки, дотримання працівниками суду правил внутрішнього трудового розпорядку.

 

Відповідальним за протипожежну безпеку в суді відповідно до наказу № 5 від 11.02.2013 року є судовий розпорядник Телюпа О.М., який пройшов спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) в територіальному підрозділі ГУ МНС України в Кіровоградській області. Наказом від 11.02.2013 року затверджена інструкція про заходи пожежної безпеки в Устинівському районному суді Кіровоградської області з якою всі працівники суду ознайомлені під підпис. З працівниками проведений вступний та первинні інструктажі. 11.02.2013 року проведені інструктажі з питань пожежної безпеки для суддів та працівників суду на теми: Вогнегасні речовини. Первинні засоби пожежегасіння. Прийоми та способи припинення горіння. Організація протипожежного захисту на об»єктах. Основні напрямки попередження пожеж. Порядок виклику пожежної охорони. Дії та методика поведінки у разі пожежі. Правила внутрішнього трудового розпорядку працівниками суду виконуються.

 

  1. Організація кадрової роботи суду:

 

Відповідно по посадової інструкції ведення кадрової роботи покладено на заступника керівника апарату суду – Подвальну В. Кадрова робота ведеться на належному рівні, відповідно до нормативно-правових актів. Відповідальною особою ведеться номенклатура справ відповідно до вимог . В своїй роботі керується »Методичними рекомендаціями щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції « затверджена наказом ДСА України від 20.03.2007р. №24.

На кожного працівника суду розроблена посадова інструкція, в якій передбачено коло його функціональних обов'язків. Посадові інструкції працівників затверджено наказом суду 01.11.2010 року і оголошено кожному працівникові під розпис, копія видана кожному працівникові для користування в роботі .

Ведення та облік трудових книжок працівників апарату суду проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58.

Відповідно до вимог цієї Інструкції в суду ведеться книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них.

Ранги присвоюються працівникам відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови КМУ «Про затвердження положення про ранги державних службовців»Присвоєння рангу оформляється наказом. В кожній особовій справі розроблені та підшиті до особової справи на кожного державного службовця розрахунок стажу державної служби.

Ведення особових справ працівників суду здійснюється з суворим дотриманням ЗУ “Про державну службу” та Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою КМУ від 25.05.1998р.№731

В суді на 2013 складені графіки надання відпусток суддям та працівникам апарату суду, які затверджені головою суду та керівником апарату суду.

Під керівництвом керівника апарату проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов’язків і завдань та організація декларування доходів державними службовцями.

 

9. Потреба у підвищенні кваліфікації працівників апарату суду та у проведенні семінарів (тематика) за участю працівників управління.

 

Брали участь у навчанні за програмою "Боротьба з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму", у м. Львові в період з 04 по 12 вересня 2013 року, суддя Устинівського районного суду Ніколаєв М.В. та помічник голови Устинівського районного суду Кіровоградської області ІШамірової С.Л.
Пдвальна В.А. заступник керівника апарату суду пройшла навчання спеціалістів з кадрового забезпечення у м. Дніпропетровськ.

 

10. Здійснення контролю за виконанням відповідальними особами суду вимог Закону України «Про доступ до судових рішень» № 3262 – 1V від 22 грудня 2005 року та Постанови КМУ «про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень» від 25.05.2011 року № 740 з відповідними змінами.

 

На виконання вимог Закону України «Про доступ до судових рішень «№3262-ІУ від 22 грудня 2005 року та Постанови КМ України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень « від 25 травня 2006 року №740 з відповідними змінами відправка до Єдиного державного реєстру судових рішень здійснюється відповідно і в строки зазначені в п.13 постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 № 740 (із змінами), а саме: надсилаються відповідальною особою апарату суду не пізніше дня, що настає після ухвалення (постановлення) судового рішення.

Реєстр направляється своєчасно, звіти що стосуються реєстру також. Зауважень до ведення реєстру не має.

 

11.Виконання секретарями судових засідань вимог Інструкції про порядок фіксування судового процесу технічними засобами, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України №84 від 21 липня 2005 року:

 

Штатним розписом передбачено 3 штатні одиниці секретаря судового засідання. Секретарі судового засідання проходили одноденні семінарські заняття в ТУ ДСА в Кіровоградській області щодо фіксування судового процесу. Спеціаліст з інформаційних технологій Тихоступ Ю.Д. постійно проводить роз»яснювальну роботу з секретарями судового засідання щодо роботи з комп»ютерною та копіювальною технікою, програмами «Оберіг» та «Камертон», «Liga», попередження зараження вірусами ПК та ін.

 

12.Виконання та дотримання наказу ДСА України № 141 від 25.12.2007 року «Про затвердження інструкції про порядок роботи з електронною поштою в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях державної судової адміністрації, апеляційних та місцевих судах загальної юрисдикції».

 

Електронна пошта ведеться відповідно до наказу ДСА України № 141 від 25.12.2007 року “Про затвердження Інструкції про порядок роботи з електронною поштою в ДСА України, територіальних управліннях державної судової

адміністрації, апеляційних та місцевих судах загальної юрисдикції» Перевірка електронної пошти здійснюється 3 рази на день. Ведуться журнали (реєстри) вхідної та вихідної кореспонденції, які заповнюються кожного дня.

 

    1. Список суддів, що потребують поліпшення житлових умов, шляхом забезпечення службовим житлом за місцем знаходження суду.

    2.  

 

 

ПІБ судді (повністю), посада

Стаж роботи на посаді судді

Дата та № Рішення уповноваженого органу про взяття на квартирний облік, як суддю

Умови, в яких проживає сім’я у даний час (квартира, гуртожиток, оренда, інша місцевість, разом із батьками)

Чи отримував (ла) раніше житло (так,ні)

Житло, яке потребує суддя (квартира, 1 кім., 2 кім., 3 кім., 4 кім., 5 кім., чи будинок)

Житлова площа квартири кв. м. (квартири, будинку) яку потребує суддя

Загальна площа кв. м. (квартири, будинку) яку потребує суддя

Годованець Іван Алімович

В.о. голови суду

14р.11м.

20.08.2004р.за №74 рішення виконкому

Оренда житла

ні

будинок

50 кв.м.

70 кв.м.

 

 

 

14. Стан виконання листа ТУДСА від 16.05.2011 року № 19-717-3 щодо, представництва інтересів ДСА України в судах загальної юрисдикції Кіровоградської області територіальним управлінням ДСА України в Кіровоградській області.

 

Лист ТУ ДСА №19-717-3 від 16.05.2011р., щодо представництва інтересів ДСА України в судах загальної юрисдикції Кіровоградської області територіальним управлінням ДСА України в Кіровоградській області доведено до всіх працівників апарату суду.

 

 

Керівником апарату 2 рази на місяць проводяться перевірки працівників суду щодо виконання ними своїх посадових обов»язків, результати перевірок обговорюються на оперативних нарадах і в стислі терміни виправляються недоліки. Про проведені перевірки складено акти перевірок.

 

 

 

 

 

 

Керівник апарату

Устинівського районного суду О.В. Левченко