Технічна підтримка спеціалізованого програмного забезпечення для судової системи - Куди та як звертатись ?
На базі Державного підприємства «Інформаційні судові системи» у жовтні 2009 року організовано відділ віддаленого адміністрування та підтримки для забезпечення повноцінної технічної підтримки спеціалізованого програмного забезпечення для судової системи.
В обов’язки технічної підтримки входить: надання рекомендацій та консультацій стосовно роботи програмного забезпечення; реагування на звернення стосовно проблемних питань та надання допомоги у їх вирішенні.
Підприємством організовано декілька каналів для звернень користувачів:
· В телефонному режимі за номером 0(800)500-271 (зі стаціонарних телефонів в межах України дзвінки безкоштовні)
· Інтернет-телефонією за допомогою «Skype» на наступні контакти:
- support_dgs
- support_das
- support_dzs
- support_rep_dzs
Форум «Форум працівників судів» http://forum.ics.gov.ua/